2015. szeptember 5., szombat

Vivien Holloway: Moira

★★★★★★★★★★

Spoiler-es értékelés

Nagyon jól felépített történetvezetés, ahogy haladtunk előre a történettel egyre fokozódott az izgalom. Kíváncsi voltam, hogy mi lesz a tetőpont, amivel a kötet befejeződik és én tűkön ülve várom majd a folytatást. Nem azt mondom, hogy nem számítottam rá, hogy éppen Logan személyében veszítünk el egy főszereplőt, de azért mégis meglepett. Én inkább arra számítottam, hogy róla is kiderül majd egy kis turpisság, vagy esetleg az anyukáról derül ki, hogy vaj van a füle mögött. Így végül nem kaptunk akkora függővéget, valamennyire lezárult a kötet és a következő többé-kevésbé tiszta lappal indulhat (már csak az a kérdés, hogy mikor :D). 


Egy-két apróságtól eltekintve (például hogy remek kávéreklám lenne a könyv, vagy hogy Logan inge folyton vasalásra szorult Moira miatt XD) nem volt jellemző az ismétlődés, gördülékenyen és szépen fogalmazott az írónő. Egyedül azzal volt gondom, hogy egy kicsit ellentmondásban áll az, hogy „Morrighan” mindenkit meg tud ölni (kivéve Lainnt), de Moirának folyamatosan attól kell rettegnie, hogy megölik. 


A kelta mitológia bevonása még érdekesebbé és színesebbé tette a történetet, egy kis pluszt adott a könyvnek az előzmények és a háborúskodás leírása, de arra azért kíváncsi lettem volna, hogy miért éppen Moira a kiválasztott (lehet, hogy erről csak én maradtam le olvasás közben, akkor kérnék egy oldalszámot).
A szexjelenet kellőképpen erotikusra sikerült, de a pasi helyében én előbb végighallgattam volna a lány mondandóját és csak utána tepertem volna le, mondván, hogy „egy ekkora megrázkódtatást csak így lehet orvosolni”. ;)


Olvasás ideje: 2015. június 15. - 2015. augusztus 23.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése