2015. szeptember 5., szombat

J. R. Ward: Halhatatlan szerető


★★★★★★★★★☆
 

Spoiler-es értékelés

Sokat gondolkodtam a pontszámon, de bármennyire is sajnálom, nem tudtam John-nak és Xhex-nek megadni az 5 csillagot. Ahhoz túl sok „Miért?” fogalmazódott meg bennem.
Csak néhány ezek közül a kérdések közül:
– Miért nem maradt Xhex olyan „tökös” csajszi, mint akit eleinte megismertem?
(Kövezzetek meg érte, de nekem ez a visítozós, sírós oldala akkor sem jött be…)
– Miért tudták olyan könnyedén eltenni Lash-t láb alól és miért nem Butch intézte el?
(Oké, értem én, hogy bosszúállás, meg minden, de ha csak meg nem hazudtolja magát az író, akkor ezután a szívenszúrósdi után még „feltámadhat” a kis Omega… Egyébként azt hittem komolyabb problémákat fog felvetni az átváltozása…)
– Miért kellett ilyen hipp-hopp összehozni azt az esküvőt?
(Rendben, tudom, kell a népnek a „Happy end”, de akkor is…)
Pedig úgy gondoltam, hogy végre kapok egy igazán kemény párost. De nem kaptam. Vagyis… nem nagyon…
Bocsi, de a végén az az anyucis felbukkanás nálam betette a kiskaput? Mi van? Ez most komoly? Esküszöm, kezdett a „Boldogan, amíg meg nem…” érzés kerülgetni. Ne már! Ezzel a lendülettel akkor Wellsie-t is nyugodtan visszahozhatná…
Na jó, azért nem csak negatívumokat találtam a könyvben. Változatlanul jól éreztem magamat a Tesók között, mert Ward ismét kitett magáért, habár a főszereplő párocskán kívül túl sokat nem kaphattam a többiekből.
John változatlanul a kedvenceim között maradt. Eleinte nehezen tudtam elvonatkoztatni a „kisfiú”-tól, de mára már teljesen meggyőzött arról, hogy Ő tényleg egy kőkemény és belevaló pasi! És az a tetkó! Imádom…
Blay és Qhuinn úgy kerülgették egymást, hogy már azt vártam, mikor esnek végre egymásnak… De neeeeem, nem csak azért várom a folytatást, hátha… V és Butch miatt is… ;)


Olvasás ideje: 2011. június 24. - 2011. július 7.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése