2015. szeptember 5., szombat

Rob Thurman: Éjvilág

★★★★★★★★★★

Az alábbi értékelésnek az eredetijét még akkor írtam, mikor április elején elolvastam a könyvet…

FFG ajánlotta nekem ezt a könyvet, de lehet, hogy túl magasra tettem a lécet azok után, hogy mennyit áradozott róla, meg hogy a kedvencének hívta…

A szereplőket egyáltalán nem szerettem meg, azt sem tudom, hogy pontosan miről szólt a történet, a beszólásokat sem találtam viccesnek, továbbá a szomorú részek sem csaltak könnyet a szemembe.

Ugyanis 

– ennél a könyvnél nem lehet olyan magasra tenni azt a hülye lécet, amit simán át ne vinne… 
– azért nem szerettem meg a szereplőket, mert egyenesen imádom őket… 
– azért nem tudom, hogy miről szól a történet, mert sokszor a vihogástól könnyes szemeimmel nem tudtam kibetűzni a szöveget… 
– azért nem találtam “viccesnek” a poénokat, mert ezekre az oltári nagy beszólásokra már nem találtam szavakat… 
– miután teleírtam egy A4-es oldalt azoknak az oldalaknak a számával, amit imádtam, inkább feladtam… 
– a szomorú részeket azért nem könnyeztem meg, mert hittem Cal-ban és Niko-ban és el voltam foglalva a darabokra szakított szívem összerakásával…
 

Még egyszer: Köszönöm FFG!

Olvasás ideje: 2011. március 28. - 2011. április 3.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése