2015. szeptember 4., péntek

J. R. Ward: Beavatás

★★★★★★★★★★

Nem tudtam, hogy egy ember ennyiféleképpen tud vigyorogni. Azonban boldogan jelenthetem, hogy „A testvériség üzenőfala” és „A testvérek interjúja J. R. Warddal” fejezeteknek köszönhetően a „mosoly” összes hangos fajtáját kimerítettem: Nyerítve hahotáztam, fennhangon kacagtam, visítoztam nevettem, ütődötten rötyögtem, idiótán kacarásztam, fakutya módjára röhögtem és mindeközben a könyvet eláztattam a harsány nevetéstől folyamatosan potyogó könnyeimmel! Sokszor majdnem bepisiltem a röhögéstől… Ez. Valami. Isteni. Volt! Fenomenális! Z, Bella és Nalla története megható volt. Örülök, hogy Ward megadta Zsadist-nak a teljes boldogságot. Az interjúk során a Testvérek hozták a már jól megszokott formájukat. Asszem V tesztjénél akadt ki először a „röhögés-mutatóm”. A kimaradt részeket én nem biztos, hogy kihagytam volna, de mivel itt megkaphattam, egye fene… A humoros részek kellemesen felelevenítették számomra az első hat részt, jó volt visszacsöppenni a már olvasott könyvek világába. Habár voltak unalmasabb részei is a kötetnek, összességében elmondhatom, hogy változatlanul hozta a szintet Ward. Köszönöm!


Olvasás ideje: 2011. május 28. - 2011. június 5.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése