2015. szeptember 5., szombat

Séta a múltba (2002)

★★★★★★★★★★

Spoiler-es értékelés

Ez az egyik olyan film, amelynek a végét mindig meg tudom könnyezni…
Amikor nagyon régen láttam a TV-ben a filmet, rögtön megfogott, ezért mikor megtudtam, hogy könyv alapján készült, rögtön el akartam olvasni azt is, így megrendeltem vidékről. Az első csalódás akkor ért, mikor megkaptam a csomagot, ugyanis roppant vékony kis kötetről van szó. A második csalódás pedig akkor ért, mikor a kötetet olvastam, ugyanis Nicholas Sparks története maximum csak alapjául szolgálhatott a filmnek, de leginkább köszönőviszonyban sincsenek egymással. Míg a könyv szürke, unalmas, nagyon előtérbe helyezi a vallást és számomra elég maradi, ezzel szemben a filmet modern környezetbe ültették és remekül „kiszínezték”, élvezhetővé tették. Az egyik kedvenc jelenetem például, mikor Jamie egyszerre akar két helyen lenni és Landon ezt a kívánságát is teljesíti, csakúgy, mint mondjuk a tetoválást, vagy az első helyen lévő álmát.
Mindkét főszereplő (és Jamie édesapja is) nagyon jó választás volt a szerepre, megvolt köztük az összhang, és ahogy kialakult köztük a szerelem, na, erre mondják, hogy az érzelmeknek nem lehet parancsolni…

Filmnézés ideje: ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése