2015. szeptember 5., szombat

Nicholas Sparks: A leghosszabb út

★★★★★☆☆☆☆

Láttam a könyv alapján készült filmet (Séta a múltba) és nagyon tetszett. Ezért mindenképpen szerettem volna elolvasni a könyvet is. Legnagyobb sajnálatomra ez a könyv azonban kivétel a szabály alól, miszerint „mindig jobb a könyv a filmnél”.
Nagyon rövid a könyv és szinte teljesen szürke (mondhatni unalmas), a filmesek ezúttal csak az alapötletet vették át és kiszínezték a történetet, hogy élvezhető legyen.
A könyv a hitet helyezi előtérbe, amivel semmi baj nincs, csak éppen nekem nem jön be a hittérítés ilyen formája se…
Akárhányszor néztem meg eddig a filmet, mindig elpityeredtem a végén, azonban nem emlékszem, hogy a könyv is kiváltotta-e belőlem ezt a reakciót. Valószínűleg nem…
Régen olvastam már a könyvet, ezért csak az emlékeim alapján kapja meg az 5 csillagot.


Olvasás ideje: ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése