2015. december 3., csütörtök

Szeretet (2011)

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Utálom, mikor egy film lassú, vontatott és ráadásul nem szól semmiről. Na, ez a film lassú és vontatott volt, továbbá rohadtul nem szólt semmiről, így cserébe kap egy hatalmas nullát.
Én az ilyen filmekben nem tudom felfedezni a „rejtett értéket”, mert számomra nincs benne ilyen és inkább szundítottam volna helyette egy jót, de a párom nem nagyon hagyta, bár azért néha csak elbóbiskoltam...

Azért nem vagyok nagyon undok, volt olyan része is a filmnek, amit értékelni tudok. Ilyen a nyögvenyelős történetvezetés, a magát halálra unatkozó és antipatikus űrhajós, vagy a „csodálatos” képek az űrhajóról. Na, ezt tudtam díjazni, szintén egy nagy nullával.


A film elején látott háborús jelenetet nem igazán tudom hova tenni, nem értem, hogy mi köze van a film többi (űrhajós) részéhez, sőt, mivel a film nagyjából 2/3-ától teljesen elvesztettem az érdeklődésem a film iránt és hosszú pislogásokkal igyekeztem túlélni a dögunalmas jeleneteket, ezért nem is fogom tudni átlátni a nagy egészet, még akkor se, ha a végére esetleg összeállt volna a kép. De megmondom őszintén, nem is igazán érdekel...

Filmnézés ideje: 2015. november 27.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése