2015. december 3., csütörtök

Robin Hood, a fuszeklik fejedelme (1993)

★★★★★★★☆☆☆

Ez a film is a fájdalmasan nagy baromságok közé tartozik, azonban valamit jól csinál "menjafrancbamellbrooks", mert bár fejelgetem a falat a hülyeségektől, de amikor úgy adódik, azért csak újranézem. Hiába no, mazochista vagyok...

A poénok többrétűek, ami nekem tetszik, ezek is csak élvezhetőbbé teszik a filmet.
Egyrészt kommunikálnak időnként a nézővel is, amitől a színészi játék közvetlenebb lesz.
Másrészt a film tudja magáról, hogy egy film, tehát mikor előveszik a szövegkönyvet, vagy majdnem leszúrják az egyik stábtagot, vagy bénáznak a kamerákkal, az nem "véletlen", mint mikor mondjuk egy nagy költségvetésű filmben benne maradnak a "bakik".
Harmadrészt a direkt kifigurázás ebben a formában nekem bejön, és bár ez a blődség is káros az agysejtjeimre, megbocsátom a készítőknek.

Az "eredeti", Kevin Costner-es Robin Hood filmet nagyon szeretem, sokszor láttam már, így természetesen már kívülről fújom, tehát az egyes jeleneteket össze is tudom hasonlítgatni (például a folyón való átkelést), és azt kell hogy mondjam, nagyon ügyesen parodizálták ki az alapművet.

A színészek tökéletesen alakították a szerepüket, lazák voltak és könnyedén formálták meg a teljesen idióta karaktereket. A poénok bár fájdalmasak, jókat lehet rajtuk nevetni, időnként egyik-másik beszólás biztos neked is eszedbe jut majd, szóval szerintem megéri megnézni a filmet.

(Csak halkan jegyzem meg, hogy Mervin szövegkeverése gyerekkoromban annyira tetszett, hogy összeírtam őket magamnak.)

Filmnézés ideje: 2015. december 2. (újranézés)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése