2015. december 8., kedd

Robin Hood, a tolvajok fejedelme (1991)

★★★★★★★★☆☆
 
A párom az egyik 9gag maratonja során talált egy "filmajánlót", melyben felfigyelt a Robin Hood, a fuszeklik fejedelme című alkotásra, és mindenképpen meg szerette volna nézni. Én feltételül szabtam neki, hogy rendben, megnézhetjük, de csak akkor, ha a film alapjául szolgáló művet is megnézzük, mert oké, hogy vidul a hülyéskedésen, de nem árt az se, ha tudja, pontosan mit is figuráztak ki a készítők.

Neki nem igazán jött be ez az alkotás, de talán ebben az is szerepet játszott, hogy elég kínkeservesen vállalkozott a filmnézésre, és ezzel a hozzáállással sajnos már alapjában elvette saját magától a kedvet és előítélettel viseltetett a film iránt. 

Sebaj, én sokadszorra is lelkesen néztem végig a történetet, minden jelenetet már kívülről fújok, sőt, a legtöbb színész számomra eggyé is vált a szerepével (főleg, hogy a három-négy főszereplő kivételével a többieket nem is igazán láttam s szerepben, vagy legalábbis nem nyújtottak emlékezetes alkotást).
Emlékszem, hogy először gyereknek még az Éva Moziban láttam a filmet anyukámmal (a Nagy Lajos király útja és az Erzsébet királyné útja sarkánál volt). Úgy jöttünk ki, hogy neki Kevin Costner tetszett, nekem pedig Christian Slater. A véleményem azóta is változatlan, bár azóta nem nézett ki ilyen jól a szerepeiben...  
Egye fene, ezúttal Piton professzor is egész jóképű volt, jól állt neki ez a haj és szakáll kombináció.

Elkezdhetném sorolni a film negatívumait, vagy hogy mi tetszett benne, de ha az eddigi filmnézések során ezt nem tettem, akkor most se fogom elkezdeni boncolgatni a filmet, vagy keresni benne a hibákat, egyszerűen csak jól esik nézni, szeretem a történetet (amit már szerintem a legtöbb ember nagyon jól ismer), és szeretem a színészeket, akik kiválóan alakították a szerepüket, ennyi.
 
Filmnézés ideje: 2015. december 5. (sokadik újranézés)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése