2015. november 9., hétfő

Semmi (2003)

★★☆☆☆☆☆☆☆☆ (A 2 két csillag valójában Ricsi szülinapi ajándéka, én egy nagy büdös nullát adtam volna rá legszívesebben.)

Gyerekek, hogy ez mekkora nagy baromság volt?! Nem igazán tudtam, hogy pontosan mit fogok kapni, csak azt tudtam, hogy fájni fog (erre már előre felkészített a párom, kaján vigyorral a száján). És valóban nagyon fájdalmas élmény volt, ha teheted, inkább kíméld meg magad tőle…
Nem jópofa, nem ötletes, nem vicces, nem elgondolkodtató, nem tanulságos, leginkább talán fárasztó és unalmas, lényegében semmilyen se volt.

Ha az alap sztoriból indulok ki, azaz Dave munkahelyi zűrjéből, illetve Andrew alaptalan megvádolásából, akkor sem biztos, hogy ütős filmet tudtak volna összedobni a készítők, mert amilyen elcseszettek voltak ezek ketten, gyanítom, hogy csak annyiról szólt volna a film, hogy mindkettejüket lesittelik, valakinek a feleségei lesznek a börtönben és vége. Semmi fantáziát nem láttam ebben a vonulatban sem, mert a két karakter annyira bárgyú és debil volt, hogy a szerencsétlenkedésen kívül mást nem lehet tőlük várni. Azonban amit kaptam, az minden várakozásomat alulmúlta.

Ugyanis megkaptam a semmit, szó szerint. Nem maradt más, csak a nagy fehér végeláthatatlan üresség, illetve a ház a töménytelen mennyiségű kacattal és a két balfácánnal. És ha még idáig tartott is valamerre a történet, innentől kezdve azt is elfelejthetjük, marad a céltalan bolyongás és az unatkozás, a semmitmondó beszélgetések és az üresség, mind a fejeken kívül, mind azokon belül. Mert amíg az a része legalább rendben lett volna, hogy rájöttek, mi történt, hogy miattuk van ez az egész, addig a ráeszmélést követően meglehetősen rosszul használták fel a képességüket, hiszen szépen lassan mindent „elutáltak”. Na, én meg a filmet utálom el, szóval nincs is miről beszélnem a továbbiakban.

Filmnézés ideje: 2015. november 6.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése