2020. március 30., hétfő

Rayman 2

★★★★★★★★☆☆

Jó:
A Rayman demó verziója egy PC újsághoz volt anno csomagolva. Bár 2D-s volt, a karakter és a szilván pattogás megfogott, így nagyon örültem, mikor lehetőségem adódott megvenni a 2. részt.
Fiatal koromban talán ezzel játszottam a legtöbbet, a szép grafikája, könnyű kezelhetősége, cukisága megfogott. Imádtam lumokat gyűjteni, mindig figyeltem, hogy ne maradjon ki egy se, hallgatóztam, hogy honnan jöhet a "help", merre vannak a kalitkák. A pályák változatosak voltak, igyekeztem mindet 100%-osan teljesíteni, ha valami mégis kimaradt, visszamentem és addig próbálkoztam, míg teljes sikerrel nem jártam, így a végigjátszás nagyon hosszúra sikerült, de nem bántam, mert nagyon jól elvoltam az ugrálással, mászással, repkedéssel, csúszkálással, rakétán lovaglással.

Rossz:
Az imént említett rakétán lovaglás. Egészen pontosan csak a játék végén lévő rakétával repüléssel volt gondom, ugyanis nagyon-nagyon (mondom nagyon) hosszú időn keresztül kellett hibátlanul repülni, közben forogni, kanyarogni, kerülgetni, mindenféle szűk helyen beférni, nem volt lehetőség közben menteni, vagy félútról folytatni, és annyira megküzdöttem a végjátékkal, hogy az egésztől elment a kedvem. Annyira kikészített a vége, hogy már azon gondolkodtam, hogy kivágom az egész gépet a francba. Ha ez a csúnya végjáték nem lenne, simán a kedvenceim között lenne a helye, de így haragszom rá. (Ahogy a 3. részre is, amit akkor hagytam abba, mikor valami kis izé egy nagyobb izé szoknyája alól folyamatosan támadott engem és nem tudtam kimenni a szobából. Ott feladtam a játékot...)

Játszás ideje: ki emlékszik már arra?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése