2020. március 30., hétfő

Portal 2

★★★★★★★★★☆

Jó:
Megmozgatta az agyamat, rá kellett jönnöm, hogy hova lőjem a sárga, illetve kék portálokat, hogy teljesítsem a feladatot, ami eleinte nagyon nehezen ment, majd egyre könnyebben fejtettem meg a "feladványokat". Szerencsére a gondolkodás nem volt időhöz kötve, bármeddig elzuhangathattam a portálok segítségével, miközben agyaltam a megoldáson. Persze nekem még így se ment olyan könnyen, mint a páromnak, aki már nagyon rutinos ebben a játékban.
A grafika nagyon szép, az ötletek kreatívak. Ahogy haladt előre a játék, már nemcsak portálokat tudtam lőni, hanem kék (pattogás), narancssárga (gyorsítás) és fehér (új falfelület) zselét is kellett használni a rejtvények megoldásához, amit még a kockákkal is megbolondítottak, ezekkel pedig még színesebbé varázsolták a játékélményt.

Rossz:
Nem ütött akkorát, nem volt katarzis élmény a végén.

Játszás ideje: 2018. április-május (befejezve: 2018.05.26.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése