2020. március 30., hétfő

Life is strange

★★★★★★★☆☆☆

Jó:
Sok időt hagy a döntések meghozatalára. Voltak benne B+ részek, de ezeknél (talán egy kivételével) vissza lehetett vonni a döntést, így lényegében az összes verziót végigpróbálgathattam.

Rossz:
Míg az a része jó, hogy nincs időkorlátja a döntéseknek, addig az a része már nem tetszik, hogy baromi lassan sétálgattunk, ezért lassú volt a játékmenet. 
Mivel szinte minden döntés, még a legdurvábbak is módosíthatók voltak, és szinte bármit is választottam, a végeredmény - előbb vagy utóbb - majdnem ugyanaz lett, így az érződött a történetvezetésen, hogy a döntéseim súlytalanok, mivel egyetlen (pontosabban két) végkifejlet felé terelgetnek. A kis döntések pedig nem túl sok vizet zavartak, legalábbis ha "rosszul" döntöttem, akkor se éreztem magam kellemetlenül. Sokkal jobban tetszett volna, ha egyetlen döntést se lehetett volna megmásítani és minden egyes választás más irányba terelte volna a történet végkimenetelét.
A fényképezgetésnek nem volt sok értelme, mert egyrészt nem hatottak ki semmire, másrészt csak egy albumot készítgettem, aminek semmi köze nem volt a történethez.
Mindenféle tárgyat, élőlényt, helyszínt meg lehetett nézni, de azon túl, hogy elolvastam a leírását, nem adott hozzá semmit a sztorihoz.

Játszás ideje: 2018. október-december (befejezve: 2018.12.12.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése