2016. január 9., szombat

A hercegnő és a béka (2009)

★★★★★☆☆☆☆☆

Ez is egy tipikusan gyerekeknek készült rajzfilm, melyből - kicsit - kiöregedtem már, és bár ezúttal is a gyerkőcök értékelése a mérvadó, nem mehetek el szó nélkül egy-két apróság mellett.

Az egyik, hogy számomra a képi megjelenítés hagyott némi kívánnivalót maga után. Mostanában hozzászoktam a professzionális minőségű grafikához, és mivel ez egy nem túl régi rajzfilm, furcsállom, hogy nem dolgozták ki jobban. (Disney névjegy ide, vagy oda...)
A másik, hogy a nagydarab karakter (Louis, a krokodil) nem meglepő módon megint Gesztesi Károly magyar hangján szólalt meg (akárcsak Shrek, vagy Sulley...). Nem mondom, hogy ez baj lenne, csak már annyira felismerhető, hogy elvonatkoztatni se tudok tőle. A többi szinkronhangot nem szoktam ennyire "észrevenni", de az övé rendkívül erőteljes.
A harmadik Charlotte karaktere volt, aki végig irritálóan "szőke" volt, az a sipákolás és visongás, amit lerendezett a kezembe adta a péklapátot, de végül azért nem töröltem vele képen, mert kiderült róla a mese végén, hogy tud normális és önzetlen is lenni, aminek kimondottan örültem.

Összességében a feldolgozás szerintem jól sikerült, a történet eredeti volt, kellemes kikapcsolódást nyújtott, de igazán szerintem csak a kicsit tudják önfeledten élvezni ezt a rajzfilmet, ami nem is csoda, hiszen nekik szánták.

Filmnézés ideje: 2016. január 8.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése