2019. november 5., kedd

Kockafejek (The IT Crowd) (2006–2013)

★★★★☆☆☆☆

Egyáltalán nem vicces sorozat (legalábbis számomra nem volt az), inkább fárasztónak és erőltetettnek mondanám.

A poénosnak gondolt beszélgetésektől néha az asztalt fejelgettem, olykor a szememet forgattam, máskor meg a fejemet csóváltam.

Mondhatnád, hogy biztos nem értettem "ezt a fajta" humort, de értem, csak ezek szerint nem szeretem...

A karakterek a rossz értelembe véve idióták, leginkább kretének, senkit nem sikerült megkedvelnem, sőt, inkább idegesítettek.

Az élethelyzetek életszerűtlenek, a párbeszédek fájdalmasak.

Úgy voltam vele, hogy mivel csak 6 részesek az évadok, ezért a 4 évadot hamar ledarálom majd, de csak nyűglődtem, alig vártam, hogy végigérjek rajta és törölhessem a gépemről...


Sorozatnézés ideje: 2019. október-november

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése