2019. november 5., kedd

Papás-Babás (Baby Daddy) (2012–2017)

★★★★★★★★☆☆ 


Nem gondoltam volna, hogy ennyire tetszeni fog ez a sorozat, de végül nagyon bejött, annyira, hogy meg is tartottam, hogy később újranézhessem.
Hatalmasakat kacagtam, mikor egymást cseszegették, de egyébként is sikerült a legtöbb részt végigmosolyognom.

Kedvencem Bonnie Wheeler lett, a főszereplő testvérpár anyukája, az ő beszólásain tudtam a legnagyobbakat nevetni, imádtam az ironikus piszkálódását, igazi jelenség.

Legkevésbé Dannyt kedveltem meg, a bárgyúsága és butasága nem igazán jött be, és nem mellesleg túl sokszor mutogatták az izmait (bár ez nem kifejezetten az ő hibája...).

Ami leginkább zavart, az a szerelmi háromszög volt, pontosabban, hogy Riley folyamatosan nyűglődött, hogy a gyerekkori (pontosabban örök) szerelmét (Ben) válassza, vagy Dannyt, aki viszont gyerekkoruk óta - titokban - szerelmes a lányba. Ez a huzavona és érzelmi hullámvasút tette a leginkább élvezhetetlenné a részeket, de ezt leszámítva rendben volt a sorozat.
(Úgy vettem észre, hogy ez a szenvedés verte ki a legtöbb értékelőnél a biztosítékot, tehát nem én vagyok rosszul bekötve, hanem tényleg túltolták ezt a vonalat.)
Akár 9 csillagot is kaphatott volna, de emiatt a háromszöges elhúzódó kínlódás miatt csak 8-at tudtam rá adni...

Sorozatnézés ideje: 2019. szeptember 26. - 2019. október 17.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése