2016. június 6., hétfő

Angry Birds - A film (2016)

★★★★★★★★☆☆

Szóval van ez a felhajtás. Mindenki Angry Birds-özik a mobilján, a szupermarketek polcai roskadoznak a gömböc plüssöktől, lépten-nyomon szembetalálkoztam ezekkel a madarakkal, bár nem igazán értettem a rajongást.
Ráadásul a párom is elég "fanatikus" játékos, és nagyon szerette volna megnézni a játék alapján készült filmet is. Ma beadtam a derekamat. Úgy indultam neki az egésznek, hogy ha a foghúzást sikerül túlélnem (bár baromira fáj), akkor talán ezt a hülyeséget is átvészelem valahogy. Mivel az elvárásomat igen alacsonyra helyeztem és úgy véltem, hogy bizonyára hatalmas és fárasztó baromságot kapok eredménynek, ezért örömmel fogadtam a kellemes csalódást, ugyanis a film egész ügyesen elszórakoztatta gyermeki énemet.

A poénokon jóízűen tudtam nevetni, olykor hatalmas kacagásban törtem ki egy-egy jeleneten, a néhol ironikus, néhol szarkasztikus, olykor pedig csak szimplán undok beszólások nekem tetszettek, a történet vezetéséről pedig folyamatosan kaptam a felvilágosítást, így azzal sem volt gondom, hogy merre tart a mese, nekem megfelelt az alapsztori.
A madarak kellőképpen ki voltak dolgozva, a főbb szereplők játékokban megismert egyedi képességei (gyorsaság, robbanás, stb.) ügyesen köszöntek vissza és természetesen a grafikai megoldás is minőségi.

Mivel online néztük a filmet és a net néha akadozott, amíg vártuk, hogy tovább töltődjön a film, addig a párom mobilján volt szerencsém többféle Angry Birds játékot is kipróbálni. Bár egyszerű játéknak tűnik, volt olyan pálya, amin csak nagy nehézségek árán sikerült túljutnom, de nem hagytam magam, addig próbálkoztam, míg csak azért is megcsináltam. Elmondható tehát, hogy hamar magával tud ragadni a játék.
Nem, nem leszek rajongó, de most már legalább képbe kerültem.
Számomra mind a játék, mind a film kellemes kikapcsolódást nyújtott, érdemes volt mindkettővel megpróbálkoznom.

Megjegyzés: A páromnak annyira nem váltotta be a hozzá fűzött reményeit, ő mindössze 6 csillagra értékeli a filmes megvalósítást. A kedvelt játék alapján többet várt tőle, lehet, hogy ez a magasra helyezett léc a probléma...

Filmnézés ideje: 2016. június 6.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése